Jdi na obsah Jdi na menu
 


WE - Loading screen

27. 11. 2008

Loading Screen a Mappreview

Ako nastavit Loading Screen a mappreview v editore.

Zacnem Loading screenom. Najprv si povieme co to je. Je to toto

No a teraz ako to spravit. Je to jednoduche, v prvom rade si stiahnite tento soubor a importnite ho do mapy (path sa nemeni). V druhom rade je vyroba samotneho obrazku. Najlepsie je si spravit obrazok vo velkosti 1024x768 alebo 800x600 a potom ho hodit na 512x512 (hra to potom opat natiahne cize to bude vypadat ok) A dat ho do .tga formatu. Potom si stiahnite tento program z tejto stranky tento program (kde sa treba zaregistrovat/zalogovat) Na co nam bude? Na to aby sme ten .tga obrazok prenesli do .blp . Snad si to tam kazdy vie spravit, je to velmi jednoduche (mne sa stava ze ten obrazok v tom programe vidno dole hlavou, tak si ho este predtym otocte) A ked ho uz mate v .blp tak si ho tiez importnite do mapy. Zmente path na "FullScreen.blp" a potom v v piatej polozke hornej listy v Scenario v stvrtej moznosti od hora Loading Screen si nastavte ze Use imported file a tam si dajte ten "loadingscreen.mdx", tot vse

Po druhe, mappreview to je ta lahsia vec, staci obrazok v .tga formate 64x64 alebo 128x128 a importnite ho do mapy a zmente path na "War3mapPreview.tga" a to je vsetko. Ak nemate definovanu ziadnu loading screen pri loadovani mapy, tak sa vam aj pri loadovani zobrani tento obrazok (ako pri loadovani meleee map)


Edit by: WorldDoom

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář