Jdi na obsah Jdi na menu
 


Nemrtvy

29. 11. 2008

Acolyte
75 0 1
Životy: 220 Mana: 0
normal 9-10 slow Dosah:  
medium 0 Pohyb: slow
 
Unsummon *
Umožňuje odčarovat vlastní budovu a získat tak nějaké zlato a dřevo (množství závisí na ceně budovy). Vhodné zejména když se vytěží důl a nemáte prosttředky na nový.
 

Ghoul
120 0 2
Životy: 340 Mana: 0
normal 12-14 fast Dosah: 0
heavy 0 Pohyb: average
 
Cannibalize *
Zraněný ghoul začne požírat mrtvá těla (pokud jsou nějaká v okolí) a rychle si zregeneruje životy. Je třeba nejprve vymyslet v Cryptě.
 
Ghoul Frenzy [pasivní] * Black Citadel
Výrazně zrychluje útok i pohyb. Je třeba vymyslet v Cryptě.

 

 

Crypt Fiend
215 40 3
Životy: 550 Mana: 0
pierce 26-31 slow Dosah: 550
medium 0 Pohyb: average
 
Web [autocast] *
Je-li v okolí nepřátelská letecká jednotka, Fiend na ni vrhne pavučinu a stáhne ji k zemi. Postižená jednotka se nemůže hýbat a mohou na ni útočit pozemní jednotky. Tuto schopnost si v Cryptě určitě vymyslete.
 
Burrow *
fiend se zahrabe do země a stane se neviditelným. Navíc se mu rychle regenerují životy. Vhodné jako překvapení soupeře, skrytého zvěda či jen pro doléčení životů.
 

Gargoyle
185 30 2
Životy: 410 Mana: 0
normal 61-70 fast Dosah: 0
pierce 18-21 slow Dosah: 300
unarmored 3 Pohyb: fast
 
Stone Form *
Gargoyl klesne na zem v podobě kamenné sochy a začne rychle regenerovat životy. V kamenné formě je navíc imunní vůči kouzlům a má zvýšený level zbroje. V tomto stav však nebojuje ani se nehýbe. Nutno vymyslet v Cryptě.

 

Necromancer
145 20 2
Životy: 305 Mana: 200
magic 8-9 average Dosah: 600
unarmored 0 Pohyb: average
 
Adept training *
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní další kouzlo.
 
Master training *
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní třetí kouzlo.
 
Raise Dead [autocast] *
Z okolo ležící mrtvoly jsou na omezený čas vyčarováni 2 kostliví bojovníci.
 
Unholy Frenzy *
Silně zvýší rychlost pohyvu a útoku cílové jednotky, ale rovněž ji kouzlo každou vteřinu zraòuje asi za 4 životy. Vhodné cílit zejména na Abomination, která má hodně životů a negativní účinek jí tolik nevadí.
 
Cripple *
Z cílové nepřátelské jednotky uděláte doslova kripla :-) Má snížený útok i jeho rychlost.
 
Skelletal Longevity *
Upgrade, který prodlouží životnost kostlivců o 15 sekund.
 
Skeletal Mastery *
Upgrade, který zajistí, že jeden ze dvou vyčarovaných kostlivců bude kostlivým mágem se střeleckým útokem.
 

Banshee
155 30 2
Životy: 285 Mana: 200
magic 9-13 average Dosah: 500
unarmored 0 Pohyb: average
 
Adept training *
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní další kouzlo.
 
Master training * Black Citadel
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní třetí kouzlo.
 
Curse *
Prokletá jednotka má 25% šanci, že při svém útpku zcela mine.
 
Anti-Magic Shell *
Cílová jednotka je dočasně imunní vůči magii. Shell je možno odčarovat.
 
Possesion *
Banshee se vtělí do nepřátelské pozemní jednotky a natrvalo ji soupeři ukrade, ale samotná Banshee zemře

 

Abomination
240 70 4
Životy: 1175 Mana: 0
normal 33-39 average Dosah: 0
heavy 2 Pohyb: average
 
Cannibalize *
Zraněná Abomination začne požírat mrtvá těla (pokud jsou nějaká v okolí) a rychle si zregeneruje životy. Je třeba nejprve vymyslet v Cryptě.
 
Plague Cloud [pasivní] *
Zelený jedovatý opar. Všechny organické nepřátelské jednotky, které přijdou s jedem do styku budou trpět nemocí, která jim pomalu ubírá po omezenou ale dlouhou dobu životy. Je třeba vymyslet ve Slaughterhouse. Všichni Undeadi jsou vůči jedu imunní.
 

Meat Wagon
230 50 4
Životy: 380 Mana: 0
siege 71-88 very slow Dosah: 1150
heavy 2 Pohyb: slow
 
Exhume Corpses *
V Meat Wagonu se generují mrtvoly, které mohou po vyložení sloužit jako žrádlo pro jiné undead jednotky, nebo jako materiál pro tvorbu kostlivých bojovníků.
 
Plague Cloud *
Zelený jedovatý opar. Všechny organické nepřátelské jednotky, které přijdou s jedem do styku budou trpět nemocí, která jim pomalu ubírá po omezenou ale dlouhou dobu životy. Je třeba vymyslet ve Slaughterhouse. Všichni Undeadi jsou vůči jedu imunní.
 
Pick up corpse *
Automaticky sbírá mrtvoly v okolí a ukládá je pro pozdější použití.
 
Drop corpse *
Vyloží všechny mrtvoly s Meat Wagonu - například pro tvorbu kostlivců nebo jako žrádlo pro Ghouly a Abominace.

 

Obsidian Statue
200 35 3
Životy: 550 Mana: 600
magic 7-8 slow Dosah: 575
heavy 4 Pohyb: average
 
Replenish Life [autocast] *
Doplňuje životy všem spřáteleným jednotkám v okolí.
 
Replenish Mana [autocast] *
Doplňuje manu všem spřáteleným jednotkám v okolí.
 
Destroyer *
Promění sochu v silnou létající jednotku. Změna je nevratná a stojí další suroviny i upkeep. Další info viz. jednotka Destroyer.
 

Destroyer
100 50 2
Životy: 900 Mana: 400
magic 19-21 fast Dosah: 450
light 4 Pohyb: fast
 
Absorb Mana *
Vysaje jiné vlastní jednotce manu a předá ji Destroyerovi. (Destroyerovi mana neustále ubývá, i když nic nekouzlí)
 
Devour Magic *
Z cílové oblasti vysaje všechna kouzla a převede je na manu pro Destroyera. (Destroyerovi mana neustále ubývá, i když nic nekouzlí)
 
Spell Immunity *
Destroyer je imunní vůči magii.
 
Orb of Annihilation [autocast] *
Každý Destroyerův útok je zesílen o 20.

 

Frost Wyrm
385 120 7
Životy: 1350 Mana: 0
magic 93-115 very slow Dosah: 300
light 1 Pohyb: average
 
Freezing Breath [pasivní] *
Útok draka zpomaluje zasažené jednotky. Je-li zasažena budova, přestane fungovat - výhodné zejména u věží.
 

Shade
0 0 1
Životy: 125 Mana: 0
normal 0 average Dosah: 0
medium 0 Pohyb: fast
 
True Sight [pasivní] *
Shade odhaluje neviditelné jednotky a sam je rovněž neviditelná. Skvělé pro scoutování. Zkuste třeba dát své Shade příkaz, ať následuje nepřátelského hrdinu - budete mít dokonalý přehled, co se děje.

 

Dread Lord
425 100 5
Životy: 600 Mana: 270
hero 22-32 fast Dosah: 0
hero 3 Pohyb: average
 
Carrion Swarm *
Hejno netopýrů zraní nepřátelské jednotky.
 
Sleep *
Uspí dočasně cílovou jednotku. Jednotka může být probuzena i tak, že na ni někdo zaútočí.
 
Vampiric aura *
Všechny spřátelené meel jednotky v okolí získávají životy za zranění, které udělují nepřátelům.
 
Infernal [ultimátní] *
Vyčaruje velmi silného bojovníka, který se zřítí z nebes a omráčí jednotky v místě dopadu.

 

 

Lich
425 100 5
Životy: 475 Mana: 300
hero 22-28 fast Dosah: 600
hero 2 Pohyb: average
 
Frost nova *
Udělí solidní poškození cílové jednotce a okolním nepřátelům. Navíc jsou všichni poškození na chvíli zpomaleni.
 
Frost armor [autocast] *
Jednotka získá ledový ochranný štít, který zpomaluje mlátící jednotky, které na tuto jednotku útočí.
 
Dark ritual *
Lich sežere vlastní undead jednotku aby si doplnil manu. Čím více životů jednotka měla, tím více many se doplní.
 
Death and Deacay [ultimátní] * level 6
V cílové oblasti ničí vše živé.

 

Death Knight
425 100 5
Životy: 675 Mana: 255
hero 25-35 average Dosah: 0
hero 4 Pohyb: fast
 
Death Coil *
Vyléčí spřátelenou undead jednotku, nebo zraní nepřátelskou jinou než undead jednotku.
 
Death Pact *
Sežere vlastní jednotku, aby si doplnil životy. Čím více životů jednotka měla, tím více si hrdina doplní.
 
Unholy aura *
Zrychluje pohyb a regeneraci životů okolních jednotek i hrdiny.
 
Animate dead [ultimátní] *
Šest mrtvých jednotek na chvíli vstane z mrtvých aby bojovaly po boku hrdiny. Tyto jednotky jsou nesmrtelné, ale za chvíli se rozpadnou.

 

Crypt Lord
425 100 5
Životy: 675 Mana: 210
hero 28-34 fast Dosah: 0
hero 2 Pohyb: average
 
Impale *
Zraní a omráčí nepřátele v přímé linii.
 
Spiked Carapace [pasivní] *
Zvyšuje level zbroje hrdiny a vrací část zranění útočníkům.
 
Carrion Beetles [autocast] *
Je možno vyčarovat až 5 trvalých pomocníků-brouků z mrtvých těl. Čím vyšší level kouzla, tím silnější pomocníci.
 
Locust Swarm [ultimátní] *
Kolem hrdiny začnou poletovat nějací sršni, kteří zraňují všechny nepřátele. Navíc každé bodnutí nepřítele přidává hrdinovi životy. Hrdina může během trvání kouzla normálně chodit a bojovat

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář