Nemrtvy
29. 11. 2008
Acolyte | ||||||
75 | 0 | 1 | ||||
Životy: | 220 | Mana: | 0 | |||
9-10 | slow | Dosah: | ||||
0 | Pohyb: | slow | ||||
Unsummon | * | |||||
Umožňuje odčarovat vlastní budovu a získat tak nějaké zlato a dřevo (množství závisí na ceně budovy). Vhodné zejména když se vytěží důl a nemáte prosttředky na nový. | ||||||
Ghoul | ||||||
120 | 0 | 2 | ||||
Životy: | 340 | Mana: | 0 | |||
12-14 | fast | Dosah: | 0 | |||
0 | Pohyb: | average | ||||
Cannibalize | * | |||||
Zraněný ghoul začne požírat mrtvá těla (pokud jsou nějaká v okolí) a rychle si zregeneruje životy. Je třeba nejprve vymyslet v Cryptě. | ||||||
Ghoul Frenzy [pasivní] | * Black Citadel | |||||
Výrazně zrychluje útok i pohyb. Je třeba vymyslet v Cryptě. |
Crypt Fiend | ||||||
215 | 40 | 3 | ||||
Životy: | 550 | Mana: | 0 | |||
26-31 | slow | Dosah: | 550 | |||
0 | Pohyb: | average | ||||
Web [autocast] | * | |||||
Je-li v okolí nepřátelská letecká jednotka, Fiend na ni vrhne pavučinu a stáhne ji k zemi. Postižená jednotka se nemůže hýbat a mohou na ni útočit pozemní jednotky. Tuto schopnost si v Cryptě určitě vymyslete. | ||||||
Burrow | * | |||||
fiend se zahrabe do země a stane se neviditelným. Navíc se mu rychle regenerují životy. Vhodné jako překvapení soupeře, skrytého zvěda či jen pro doléčení životů. | ||||||
Gargoyle | ||||||
185 | 30 | 2 | ||||
Životy: | 410 | Mana: | 0 | |||
61-70 | fast | Dosah: | 0 | |||
18-21 | slow | Dosah: | 300 | |||
3 | Pohyb: | fast | ||||
Stone Form | * | |||||
Gargoyl klesne na zem v podobě kamenné sochy a začne rychle regenerovat životy. V kamenné formě je navíc imunní vůči kouzlům a má zvýšený level zbroje. V tomto stav však nebojuje ani se nehýbe. Nutno vymyslet v Cryptě. |
Necromancer | ||||||
145 | 20 | 2 | ||||
Životy: | 305 | Mana: | 200 | |||
8-9 | average | Dosah: | 600 | |||
0 | Pohyb: | average | ||||
Adept training | * | |||||
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní další kouzlo. | ||||||
Master training | * | |||||
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní třetí kouzlo. | ||||||
Raise Dead [autocast] | * | |||||
Z okolo ležící mrtvoly jsou na omezený čas vyčarováni 2 kostliví bojovníci. | ||||||
Unholy Frenzy | * | |||||
Silně zvýší rychlost pohyvu a útoku cílové jednotky, ale rovněž ji kouzlo každou vteřinu zraòuje asi za 4 životy. Vhodné cílit zejména na Abomination, která má hodně životů a negativní účinek jí tolik nevadí. | ||||||
Cripple | * | |||||
Z cílové nepřátelské jednotky uděláte doslova kripla :-) Má snížený útok i jeho rychlost. | ||||||
Skelletal Longevity | * | |||||
Upgrade, který prodlouží životnost kostlivců o 15 sekund. | ||||||
Skeletal Mastery | * | |||||
Upgrade, který zajistí, že jeden ze dvou vyčarovaných kostlivců bude kostlivým mágem se střeleckým útokem. | ||||||
Banshee | ||||||
155 | 30 | 2 | ||||
Životy: | 285 | Mana: | 200 | |||
9-13 | average | Dosah: | 500 | |||
0 | Pohyb: | average | ||||
Adept training | * | |||||
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní další kouzlo. | ||||||
Master training | * Black Citadel | |||||
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní třetí kouzlo. | ||||||
Curse | * | |||||
Prokletá jednotka má 25% šanci, že při svém útpku zcela mine. | ||||||
Anti-Magic Shell | * | |||||
Cílová jednotka je dočasně imunní vůči magii. Shell je možno odčarovat. | ||||||
Possesion | * | |||||
Banshee se vtělí do nepřátelské pozemní jednotky a natrvalo ji soupeři ukrade, ale samotná Banshee zemře |
Abomination | ||||||
240 | 70 | 4 | ||||
Životy: | 1175 | Mana: | 0 | |||
33-39 | average | Dosah: | 0 | |||
2 | Pohyb: | average | ||||
Cannibalize | * | |||||
Zraněná Abomination začne požírat mrtvá těla (pokud jsou nějaká v okolí) a rychle si zregeneruje životy. Je třeba nejprve vymyslet v Cryptě. | ||||||
Plague Cloud [pasivní] | * | |||||
Zelený jedovatý opar. Všechny organické nepřátelské jednotky, které přijdou s jedem do styku budou trpět nemocí, která jim pomalu ubírá po omezenou ale dlouhou dobu životy. Je třeba vymyslet ve Slaughterhouse. Všichni Undeadi jsou vůči jedu imunní. | ||||||
Meat Wagon | ||||||
230 | 50 | 4 | ||||
Životy: | 380 | Mana: | 0 | |||
71-88 | very slow | Dosah: | 1150 | |||
2 | Pohyb: | slow | ||||
Exhume Corpses | * | |||||
V Meat Wagonu se generují mrtvoly, které mohou po vyložení sloužit jako žrádlo pro jiné undead jednotky, nebo jako materiál pro tvorbu kostlivých bojovníků. | ||||||
Plague Cloud | * | |||||
Zelený jedovatý opar. Všechny organické nepřátelské jednotky, které přijdou s jedem do styku budou trpět nemocí, která jim pomalu ubírá po omezenou ale dlouhou dobu životy. Je třeba vymyslet ve Slaughterhouse. Všichni Undeadi jsou vůči jedu imunní. | ||||||
Pick up corpse | * | |||||
Automaticky sbírá mrtvoly v okolí a ukládá je pro pozdější použití. | ||||||
Drop corpse | * | |||||
Vyloží všechny mrtvoly s Meat Wagonu - například pro tvorbu kostlivců nebo jako žrádlo pro Ghouly a Abominace. |
Obsidian Statue | ||||||
200 | 35 | 3 | ||||
Životy: | 550 | Mana: | 600 | |||
7-8 | slow | Dosah: | 575 | |||
4 | Pohyb: | average | ||||
Replenish Life [autocast] | * | |||||
Doplňuje životy všem spřáteleným jednotkám v okolí. | ||||||
Replenish Mana [autocast] | * | |||||
Doplňuje manu všem spřáteleným jednotkám v okolí. | ||||||
Destroyer | * | |||||
Promění sochu v silnou létající jednotku. Změna je nevratná a stojí další suroviny i upkeep. Další info viz. jednotka Destroyer. | ||||||
Destroyer | ||||||
100 | 50 | 2 | ||||
Životy: | 900 | Mana: | 400 | |||
19-21 | fast | Dosah: | 450 | |||
4 | Pohyb: | fast | ||||
Absorb Mana | * | |||||
Vysaje jiné vlastní jednotce manu a předá ji Destroyerovi. (Destroyerovi mana neustále ubývá, i když nic nekouzlí) | ||||||
Devour Magic | * | |||||
Z cílové oblasti vysaje všechna kouzla a převede je na manu pro Destroyera. (Destroyerovi mana neustále ubývá, i když nic nekouzlí) | ||||||
Spell Immunity | * | |||||
Destroyer je imunní vůči magii. | ||||||
Orb of Annihilation [autocast] | * | |||||
Každý Destroyerův útok je zesílen o 20. |
Frost Wyrm | ||||||
385 | 120 | 7 | ||||
Životy: | 1350 | Mana: | 0 | |||
93-115 | very slow | Dosah: | 300 | |||
1 | Pohyb: | average | ||||
Freezing Breath [pasivní] | * | |||||
Útok draka zpomaluje zasažené jednotky. Je-li zasažena budova, přestane fungovat - výhodné zejména u věží. | ||||||
Shade | ||||||
0 | 0 | 1 | ||||
Životy: | 125 | Mana: | 0 | |||
0 | average | Dosah: | 0 | |||
0 | Pohyb: | fast | ||||
True Sight [pasivní] | * | |||||
Shade odhaluje neviditelné jednotky a sam je rovněž neviditelná. Skvělé pro scoutování. Zkuste třeba dát své Shade příkaz, ať následuje nepřátelského hrdinu - budete mít dokonalý přehled, co se děje. |
Dread Lord | ||||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | 600 | Mana: | 270 | |||
22-32 | fast | Dosah: | 0 | |||
3 | Pohyb: | average | ||||
Carrion Swarm | * | |||||
Hejno netopýrů zraní nepřátelské jednotky. | ||||||
Sleep | * | |||||
Uspí dočasně cílovou jednotku. Jednotka může být probuzena i tak, že na ni někdo zaútočí. | ||||||
Vampiric aura | * | |||||
Všechny spřátelené meel jednotky v okolí získávají životy za zranění, které udělují nepřátelům. | ||||||
Infernal [ultimátní] | * | |||||
Vyčaruje velmi silného bojovníka, který se zřítí z nebes a omráčí jednotky v místě dopadu. |
Lich | ||||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | 475 | Mana: | 300 | |||
22-28 | fast | Dosah: | 600 | |||
2 | Pohyb: | average | ||||
Frost nova | * | |||||
Udělí solidní poškození cílové jednotce a okolním nepřátelům. Navíc jsou všichni poškození na chvíli zpomaleni. | ||||||
Frost armor [autocast] | * | |||||
Jednotka získá ledový ochranný štít, který zpomaluje mlátící jednotky, které na tuto jednotku útočí. | ||||||
Dark ritual | * | |||||
Lich sežere vlastní undead jednotku aby si doplnil manu. Čím více životů jednotka měla, tím více many se doplní. | ||||||
Death and Deacay [ultimátní] | * level 6 | |||||
V cílové oblasti ničí vše živé. |
Death Knight | ||||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | 675 | Mana: | 255 | |||
25-35 | average | Dosah: | 0 | |||
4 | Pohyb: | fast | ||||
Death Coil | * | |||||
Vyléčí spřátelenou undead jednotku, nebo zraní nepřátelskou jinou než undead jednotku. | ||||||
Death Pact | * | |||||
Sežere vlastní jednotku, aby si doplnil životy. Čím více životů jednotka měla, tím více si hrdina doplní. | ||||||
Unholy aura | * | |||||
Zrychluje pohyb a regeneraci životů okolních jednotek i hrdiny. | ||||||
Animate dead [ultimátní] | * | |||||
Šest mrtvých jednotek na chvíli vstane z mrtvých aby bojovaly po boku hrdiny. Tyto jednotky jsou nesmrtelné, ale za chvíli se rozpadnou. |
Crypt Lord | ||||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | 675 | Mana: | 210 | |||
28-34 | fast | Dosah: | 0 | |||
2 | Pohyb: | average | ||||
Impale | * | |||||
Zraní a omráčí nepřátele v přímé linii. | ||||||
Spiked Carapace [pasivní] | * | |||||
Zvyšuje level zbroje hrdiny a vrací část zranění útočníkům. | ||||||
Carrion Beetles [autocast] | * | |||||
Je možno vyčarovat až 5 trvalých pomocníků-brouků z mrtvých těl. Čím vyšší level kouzla, tím silnější pomocníci. | ||||||
Locust Swarm [ultimátní] | * | |||||
Kolem hrdiny začnou poletovat nějací sršni, kteří zraňují všechny nepřátele. Navíc každé bodnutí nepřítele přidává hrdinovi životy. Hrdina může během trvání kouzla normálně chodit a bojovat |
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář