orkovia
27. 11. 2008
Peon | ||||||
75 | 0 | 1 | ||||
Životy: | 250 | Mana: | 0 | |||
7-8 | very slow | Dosah: | 0 | |||
0 | Pohyb: | slow | ||||
Pillage | * | |||||
Pasivní schopnost. Při ničení nepřátelské budovy z ní získává suroviny. Množství odpovídá 50% nákladů. Vymýšlí se v Town Hall. | ||||||
|
Grunt | ||||||
200 | 0 | 3 | ||||
Životy: | 700 | Mana: | 0 | |||
18-21 | average | Dosah: | 0 | |||
1 | Pohyb: | average | ||||
Pillage | * | |||||
Pasivní schopnost. Při ničení nepřátelské budovy z ní získává suroviny. Množství odpovídá 50% nákladů. Vymýšlí se v Town Hall. | ||||||
Berserk strength | * Stronghold | |||||
Vylepšení. Zvýší počet životů o 100 a sílu útoku o 3. |
|
Troll Headhunter | |||||
135 | 20 | 2 | ||||
Životy: | 350 | Mana: | 0 | |||
23-27 | slow | Dosah: | 450 | |||
0 | Pohyb: | average | ||||
Troll regeneration | * Stronghold, War mill | |||||
Vylepšení. Zvýší rychlost regenerace životů. Vymýšlí se v Barracks. | ||||||
Berserker upgrade | * Fortress, War mill | |||||
Vylepšení. Přidá Troll headhunterům 100 životů a dá jim schopnost Berserker ability. | ||||||
Berserker ability | * Berserker upgrade | |||||
Schopnost. Krátkodobě zvýší rychlost útoku o 50%, ale také zvětší zranění které jednotka dostane o 50%. |
|
Demolisher | |||||
220 | 50 | 4 | ||||
Životy: | 425 | Mana: | 0 | |||
76-94 | very slow | Dosah: | 1150 | |||
2 | Pohyb: | slow | ||||
Burning oil | * Fortress | |||||
Pasivní schopnost. Země na místě dopadu střely chvíli hoří a zraňuje jednotky. Vymýšlí se v Barracks. |
|
Shaman | |||||
130 | 20 | 2 | ||||
Životy: | 335 | Mana: | 200 | |||
8-9 | slow | Dosah: | 600 | |||
0 | Pohyb: | average | ||||
Adept training | * | |||||
Vylepšení. Zvýší počet životů a many, přidá kouzlo Lightning Shield. | ||||||
Master training | * Fortress | |||||
Vylepšení. Dále výší počet životů a many, přidá kouzlo Bloodlust. | ||||||
Purge | * | |||||
Kouzlo. Odstraní z cílové jednotky efekty všech kouzel a schopností. Nepřátelské jednotky na chvíli zpomalí. Vyčarované nepřátelské jednotky zraní za 400 životů. | ||||||
Lightning shield | * Adept training | |||||
Kouzlo. Kolem cílové jednotky vytvoří štít, které zraňuje okolní jednotky (20 životů za vteřinu). Trvá 20 vteřin. | ||||||
Bloodlust | * Master training | |||||
Kouzlo. Cílové jednotce významně zvýsí rychlost útoku a pohybu. Trvá 40 vteřin. |
|
Witch Doctor | |||||
145 | 25 | 2 | ||||
Životy: | 315 | Mana: | 200 | |||
10-14 | average | Dosah: | 600 | |||
0 | Pohyb: | average | ||||
Troll regeneration | * Stronghold, War mill | |||||
Vylepšení. Zvýší rychlost regenerace životů. Vymýšlí se v Barracks. | ||||||
Adept training | * | |||||
Vylepšení. Zvýší počet životů a many, přidá kouzlo Stasis trap. | ||||||
Master training | * Fortress | |||||
Vylepšení. Dále výší počet životů a many, přidá kouzlo Healing ward. | ||||||
Sentry ward | * | |||||
Kouzlo. Vytvoří neviditelnou a nepohyblivou sondu, která vám umožní vidět co se v daném místě děje. Vidí i neviditelné jednotky. Trvá 600 vteřin. | ||||||
Stasis trap | * Adept training | |||||
Kouzlo. Vytvoří past, která se 10 vteřin aktivuje. Poté se stane neviditelnou a spustí se v přítomnosti nepřátelské jednotky. Omráčí všechny okolní nepřátelské jednotky na 6 vteřin. Trvá 150 vteřin. | ||||||
Healing ward | * Master training | |||||
Kouzlo. Vytvoří jakýsi nepohyblivý totem, který trvá 40 vteřin a léčí spřátelené jednotky v okolí. |
|
Spirit Walker | |||||
195 | 35 | 3 | ||||
Životy: | 500 | Mana: | 300 | |||
17-22 | average | Dosah: | 400 | |||
0 | Pohyb: | average | ||||
Adept training | * Fortress | |||||
Vylepšení. Zvýší počet životů a many, přidá kouzlo Disenchant. | ||||||
Master training | * | |||||
Vylepšení. Dále výší počet životů a many, přidá kouzlo Ancestral spirit. | ||||||
Spirit link | * | |||||
Kouzlo. Propojí 4 jednotky. Když je některá z nich zraněna, přerozdělí se polovina zranení mezi ostatní 3 jednotky. Trvá 75 vteřin. | ||||||
Disenchant | * Adept training | |||||
Kouzlo. Zruší všechny magické efekty v cílové oblasti. Vyčarované nepřátelské jednotky zraní za 250 životů. | ||||||
Ancestral spirit | * Master training | |||||
Kouzlo. Oživí zabitého taurena (ne hrdinu), jehož mrtvola je v dosahu Spirit Walkera. Oživená jednotka bude mít plný počet životů. | ||||||
Corporeal form | * | |||||
Schopnost. V této formě může Spirit walker útočit a může být zraněn kterýmkoliv typem útoku. Netřeba vymýšlet. | ||||||
Ethereal form | * | |||||
Schopnost. V této formě je může být Spirit walker zraněn jen magickým útokem nebo kouzlem, a ty na něj mají zvýšenou účinnost (včetně léčení). Nemůže útočit. Netřeba vymýšlet. |
|
Raider | |||||
180 | 40 | 3 | ||||
Životy: | 610 | Mana: | 0 | |||
23-27 | average | Dosah: | 0 | |||
1 | Pohyb: | fast | ||||
Pillage | * | |||||
Pasivní schopnost. Při ničení nepřátelské budovy z ní získává suroviny. Množství odpovídá 50% nákladů. Vymýšlí se v Town Hall. | ||||||
Ensnare | * | |||||
Schopnost. Chytí cílovou jednotku do sítě, která jí znemožní pohyb. Leteckou jednotku připoutá k zemi, takže je na ni můžou útočit i pozemní jednotky. Přeruší kouzla hrdinů, která vyžadují udržování (channeling). Vymýšlí se v Bestiary. |
|
Wind Rider | |||||
265 | 40 | 4 | ||||
Životy: | 570 | Mana: | 0 | |||
36-44 | slow | Dosah: | 450 | |||
0 | Pohyb: | fast | ||||
Envenomed spears | * Fortress | |||||
Pasivní schopnost. Vylepší útok o jed, který napadené jednotce po určitou dobu ubírá životy. Vymýšlí se v Bestiary. |
|
Kodo Beast | |||||
255 | 60 | 4 | ||||
Životy: | 1000 | Mana: | 0 | |||
16-20 | fast | Dosah: | 500 | |||
1 | Pohyb: | slow | ||||
War drums | * | |||||
Aura. Zvyšuje sílu útoku okolním spřáteleným jednotkám. Netřeba vymýšlet. | ||||||
War drums upgrade | * Fortress | |||||
Vylepšení. Zesiluje účinek War Drums. | ||||||
Devour | * | |||||
Schopnost. Kodo beast může sežrat nepřátelskou jednotku (ne hrdinu).Tráví ji rychlostí 5 životů za vteřinu. Majitel jednotky stále vidí její okolí. Pokud Kodo beast zemře, jednotka vyskočí ven a žije dál. Netřeba vymýšlet. |
|
Troll Batrider | |||||
160 | 40 | 2 | ||||
Životy: | 500 | Mana: | 0 | |||
13-15 | average | Dosah: | 300 | |||
0 | Pohyb: | fast | ||||
|
||||||
Troll regeneration | * Stronghold, War mill | |||||
Vylepšení. Zvýší rychlost regenerace životů. Vymýšlí se v Barracks. | ||||||
Unstable concoction | * | |||||
Schopnost. Vybuchne u cílové letecké jednotky, čímž ji slušne zraní. Zasáhne i okolní letecké jednotky (nepřátelské), ale jen slabě. Netřeba vymýšlet. | ||||||
Liquid fire | * Fortress, Voodoo lounge | |||||
Pasivní schopnost. Při útoku zapálí budovu. Hořící budovu nelze opravovat, rychlost jejího útoku je radikálně snížena, a navíc ji oheň poškozuje. Vymýšlí se v Bestiary. |
|
Tauren | |||||
280 | 80 | 5 | ||||
Životy: | 1300 | Mana: | 0 | |||
30-36 | average | Dosah: | 0 | |||
3 | Pohyb: | average | ||||
Pulverize | * Fortress | |||||
Pasivní schopnost. Tauren občas místo útoku udeří kládou o zem, čímž všem nepřátelským okolním jednotkám ubere 60 životů. Vychází to přibližně každý 4tý útok. Vymýšlí se v Tauren totem. |
|
Tauren Chieftain | |||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | 725 | Mana: | 210 | |||
27-37 | average | Dosah: | 0 | |||
2 | Pohyb: | average | ||||
Shockwave | * | |||||
Hrdina vyšle zvoleným směrem ničivou vlnu, která zraní všechny pozemní jednotky a budovy. Zranění podle úrovně: 75 / 130 / 200. | ||||||
War stomp | * | |||||
Zraní a omráčí okolní pozemní jednotky. Síla podle úrovně (zranění a délka omráčení v vteřinách): 25,3 / 50,4 / 75,5. | ||||||
Endurance aura | * | |||||
Aura. Zvyšuje rychlost pohybu a útoku okolních spřátelených jednotek. Síla podle úrovně v procentech (pohyb, útok): +10,+5 / +20,+10 / +30,+15. | ||||||
Reincarnation | * | |||||
Pasivní. Přivede zabitého hrdinu zpět k životu. |
Blade Master | ||||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | 550 | Mana: | 240 | |||
26-48 | fast | Dosah: | 0 | |||
5 | Pohyb: | fast | ||||
Wind walk | * | |||||
Po aktivaci se hrdina stane na určitou dobu neviditelným a zvýší se mu rychlost pohybu. Pokud zaútočí na nějakou jednotku, tak první rána je extra silná a efekt kouzla se přeruší. V závislosti na úrovni trvá kouzlo 20, 40 nebo 60 vteřin. | ||||||
Mirror image | * | |||||
Vytvoří několik iluzorních Blademasterů ke zmatení nepřítele. Trvá 60 vteřin. Počet iluzí podle úrovně: 1 / 2 / 3. | ||||||
Critical strike | * | |||||
Pasivní. Blademaster má 15% šanci dát extra silný útok. Podle úrovně: 2x / 3x / 4x větší zranění. | ||||||
Bladestorm | * | |||||
Blademaster se začne točit ve smrtícím víru, který zraňuje okolní nepřátelské pozemní jednotky a budovy. Zároveň je imunní vůči magii. |
|
Far Seer | |||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | 475 | Mana: | 285 | |||
21-27 | average | Dosah: | 600 | |||
3 | Pohyb: | fast | ||||
Chain lightning | * | |||||
Na cílovou jednotku přivolá blesk, který ji zraní a přeskočí na další nepřátelskou jednotku v dosahu. Při každém přeskoku zeslábne. Podle úrovně ubere první jednotce 80 / 125 / 180 životů a přeskočí až na 4 / 6 / 8 dalších jednotek. | ||||||
Far sight | * | |||||
Odkryje krátkodobě cílové místo na mapě. Velikost závisí na úrovni. Vidí i neviditelné jednotky. | ||||||
Feral spirit | * | |||||
Přivolá 2 vlky, trvá 60 vteřin. Síla vlků podle úrovně: 200 živ., útok 11-12 / 300 živ., útok 16-17, Critical strike / 400, útok 21-22, Critical strike, Invisibility. | ||||||
Earthquake | * | |||||
Přivolá v cílové oblasti zemětřesení, které budovám ubírá 50 živ./sek. a všechny pozemní jednotky zpomalí o 75%. Trvá 25 vteřin. Vyžaduje udržování (channeling). | ||||||
|
Shadow Hunter | |||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | 475 | Mana: | 255 | |||
22-28 | average | Dosah: | 600 | |||
4 | Pohyb: | fast | ||||
Healing wave | * | |||||
Vyléčí cílovou jednotku a přeskočí na další v dosahu. Při každém přeskoku zeslábne. Podle úrovně léčí první jednotce 130 / 215 / 300 životů a přeskočí 3x / 4x / 5x. | ||||||
Hex | * | |||||
Změní cílovou jednotku na zvířátko, které neútočí a nemůže používat zvláštní schopnosti. U hrdinů přeruší kouzlo, které vyžaduje udržování (channeling). Trvá 15 / 30 / 45 vteřin. | ||||||
Serpent ward | * | |||||
Přivolá statického hadího strážce, který útočí na okolní nepřátelské jednotky. Trvá 40 vteřin, je imunní vůči magii. Podle úrovně má 75 / 135 / 135 životů a útok 11-13 / 23-26 / 41-45. | ||||||
Big Bad voodoo | * | |||||
Všechny spřátelené jednotky v dosahu jsou nezranitelné. Trvá 30 vteřin. Vyžaduje udržování (channeling). Shadow hunter není nezranitelný. |