Jdi na obsah Jdi na menu
 


orkovia

27. 11. 2008
Peon
75 0 1
Životy: 250 Mana: 0
normal 7-8 very slow Dosah: 0
medium 0 Pohyb: slow
 
Pillage *
Pasivní schopnost. Při ničení nepřátelské budovy z ní získává suroviny. Množství odpovídá 50% nákladů. Vymýšlí se v Town Hall.

 

 

Grunt
200 0 3
Životy: 700 Mana: 0
normal 18-21 average Dosah: 0
heavy 1 Pohyb: average
 
Pillage *
Pasivní schopnost. Při ničení nepřátelské budovy z ní získává suroviny. Množství odpovídá 50% nákladů. Vymýšlí se v Town Hall.
 

Berserk strength * Stronghold
Vylepšení. Zvýší počet životů o 100 a sílu útoku o 3.

 

Troll Headhunter
135 20 2
Životy: 350 Mana: 0
pierce 23-27 slow Dosah: 450
medium 0 Pohyb: average
 
Troll regeneration * Stronghold, War mill
Vylepšení. Zvýší rychlost regenerace životů. Vymýšlí se v Barracks.
 
Berserker upgrade * Fortress, War mill
Vylepšení. Přidá Troll headhunterům 100 životů a dá jim schopnost Berserker ability.
 
Berserker ability * Berserker upgrade
Schopnost. Krátkodobě zvýší rychlost útoku o 50%, ale také zvětší zranění které jednotka dostane o 50%.

 

Demolisher
220 50 4
Životy: 425 Mana: 0
siege 76-94 very slow Dosah: 1150
heavy 2 Pohyb: slow
 
Burning oil * Fortress
Pasivní schopnost. Země na místě dopadu střely chvíli hoří a zraňuje jednotky. Vymýšlí se v Barracks.

 

Shaman
130 20 2
Životy: 335 Mana: 200
magic 8-9 slow Dosah: 600
unarmored 0 Pohyb: average
 
Adept training *
Vylepšení. Zvýší počet životů a many, přidá kouzlo Lightning Shield.
 
Master training * Fortress
Vylepšení. Dále výší počet životů a many, přidá kouzlo Bloodlust.
 
Purge *
Kouzlo. Odstraní z cílové jednotky efekty všech kouzel a schopností. Nepřátelské jednotky na chvíli zpomalí. Vyčarované nepřátelské jednotky zraní za 400 životů.
 
Lightning shield * Adept training
Kouzlo. Kolem cílové jednotky vytvoří štít, které zraňuje okolní jednotky (20 životů za vteřinu). Trvá 20 vteřin.
 
Bloodlust * Master training
Kouzlo. Cílové jednotce významně zvýsí rychlost útoku a pohybu. Trvá 40 vteřin.

 

Witch Doctor
145 25 2
Životy: 315 Mana: 200
magic 10-14 average Dosah: 600
unarmored 0 Pohyb: average
 
Troll regeneration * Stronghold, War mill
Vylepšení. Zvýší rychlost regenerace životů. Vymýšlí se v Barracks.
 
Adept training *
Vylepšení. Zvýší počet životů a many, přidá kouzlo Stasis trap.
 
Master training * Fortress
Vylepšení. Dále výší počet životů a many, přidá kouzlo Healing ward.
 
Sentry ward *
Kouzlo. Vytvoří neviditelnou a nepohyblivou sondu, která vám umožní vidět co se v daném místě děje. Vidí i neviditelné jednotky. Trvá 600 vteřin.
 
Stasis trap * Adept training
Kouzlo. Vytvoří past, která se 10 vteřin aktivuje. Poté se stane neviditelnou a spustí se v přítomnosti nepřátelské jednotky. Omráčí všechny okolní nepřátelské jednotky na 6 vteřin. Trvá 150 vteřin.
 
Healing ward * Master training
Kouzlo. Vytvoří jakýsi nepohyblivý totem, který trvá 40 vteřin a léčí spřátelené jednotky v okolí.

 

Spirit Walker
195 35 3
Životy: 500 Mana: 300
magic 17-22 average Dosah: 400
unarmored 0 Pohyb: average
 
Adept training * Fortress
Vylepšení. Zvýší počet životů a many, přidá kouzlo Disenchant.
 
Master training *
Vylepšení. Dále výší počet životů a many, přidá kouzlo Ancestral spirit.
 
Spirit link *
Kouzlo. Propojí 4 jednotky. Když je některá z nich zraněna, přerozdělí se polovina zranení mezi ostatní 3 jednotky. Trvá 75 vteřin.
 
Disenchant * Adept training
Kouzlo. Zruší všechny magické efekty v cílové oblasti. Vyčarované nepřátelské jednotky zraní za 250 životů.
 
Ancestral spirit * Master training
Kouzlo. Oživí zabitého taurena (ne hrdinu), jehož mrtvola je v dosahu Spirit Walkera. Oživená jednotka bude mít plný počet životů.
 
Corporeal form *
Schopnost. V této formě může Spirit walker útočit a může být zraněn kterýmkoliv typem útoku. Netřeba vymýšlet.
 
Ethereal form *
Schopnost. V této formě je může být Spirit walker zraněn jen magickým útokem nebo kouzlem, a ty na něj mají zvýšenou účinnost (včetně léčení). Nemůže útočit. Netřeba vymýšlet.

 

Raider
180 40 3
Životy: 610 Mana: 0
siege 23-27 average Dosah: 0
medium 1 Pohyb: fast
 
Pillage *
Pasivní schopnost. Při ničení nepřátelské budovy z ní získává suroviny. Množství odpovídá 50% nákladů. Vymýšlí se v Town Hall.
 
Ensnare *
Schopnost. Chytí cílovou jednotku do sítě, která jí znemožní pohyb. Leteckou jednotku připoutá k zemi, takže je na ni můžou útočit i pozemní jednotky. Přeruší kouzla hrdinů, která vyžadují udržování (channeling). Vymýšlí se v Bestiary.

 

Wind Rider
265 40 4
Životy: 570 Mana: 0
pierce 36-44 slow Dosah: 450
light 0 Pohyb: fast
 
Envenomed spears * Fortress
Pasivní schopnost. Vylepší útok o jed, který napadené jednotce po určitou dobu ubírá životy. Vymýšlí se v Bestiary.

 

Kodo Beast
255 60 4
Životy: 1000 Mana: 0
pierce 16-20 fast Dosah: 500
unarmored 1 Pohyb: slow
 
War drums *
Aura. Zvyšuje sílu útoku okolním spřáteleným jednotkám. Netřeba vymýšlet.
 
War drums upgrade * Fortress
Vylepšení. Zesiluje účinek War Drums.
 
Devour *
Schopnost. Kodo beast může sežrat nepřátelskou jednotku (ne hrdinu).Tráví ji rychlostí 5 životů za vteřinu. Majitel jednotky stále vidí její okolí. Pokud Kodo beast zemře, jednotka vyskočí ven a žije dál. Netřeba vymýšlet.

 

Troll Batrider
160 40 2
Životy: 500 Mana: 0
siege 13-15 average Dosah: 300
light 0 Pohyb: fast

 

Troll regeneration * Stronghold, War mill
Vylepšení. Zvýší rychlost regenerace životů. Vymýšlí se v Barracks.
 
Unstable concoction *
Schopnost. Vybuchne u cílové letecké jednotky, čímž ji slušne zraní. Zasáhne i okolní letecké jednotky (nepřátelské), ale jen slabě. Netřeba vymýšlet.
 
Liquid fire * Fortress, Voodoo lounge
Pasivní schopnost. Při útoku zapálí budovu. Hořící budovu nelze opravovat, rychlost jejího útoku je radikálně snížena, a navíc ji oheň poškozuje. Vymýšlí se v Bestiary.

 

Tauren
280 80 5
Životy: 1300 Mana: 0
normal 30-36 average Dosah: 0
heavy 3 Pohyb: average
 
Pulverize * Fortress
Pasivní schopnost. Tauren občas místo útoku udeří kládou o zem, čímž všem nepřátelským okolním jednotkám ubere 60 životů. Vychází to přibližně každý 4tý útok. Vymýšlí se v Tauren totem.

 

Tauren Chieftain
425 100 5
Životy: 725 Mana: 210
hero 27-37 average Dosah: 0
hero 2 Pohyb: average
 
Shockwave *
Hrdina vyšle zvoleným směrem ničivou vlnu, která zraní všechny pozemní jednotky a budovy. Zranění podle úrovně: 75 / 130 / 200.
 
War stomp *
Zraní a omráčí okolní pozemní jednotky. Síla podle úrovně (zranění a délka omráčení v vteřinách): 25,3 / 50,4 / 75,5.
 
Endurance aura *
Aura. Zvyšuje rychlost pohybu a útoku okolních spřátelených jednotek. Síla podle úrovně v procentech (pohyb, útok): +10,+5 / +20,+10 / +30,+15.
 
Reincarnation *
Pasivní. Přivede zabitého hrdinu zpět k životu.
Blade Master
425 100 5
Životy: 550 Mana: 240
hero 26-48 fast Dosah: 0
hero 5 Pohyb: fast
 
Wind walk *
Po aktivaci se hrdina stane na určitou dobu neviditelným a zvýší se mu rychlost pohybu. Pokud zaútočí na nějakou jednotku, tak první rána je extra silná a efekt kouzla se přeruší. V závislosti na úrovni trvá kouzlo 20, 40 nebo 60 vteřin.
 
Mirror image *
Vytvoří několik iluzorních Blademasterů ke zmatení nepřítele. Trvá 60 vteřin. Počet iluzí podle úrovně: 1 / 2 / 3.
 
Critical strike *
Pasivní. Blademaster má 15% šanci dát extra silný útok. Podle úrovně: 2x / 3x / 4x větší zranění.
 
Bladestorm *
Blademaster se začne točit ve smrtícím víru, který zraňuje okolní nepřátelské pozemní jednotky a budovy. Zároveň je imunní vůči magii.

 

Far Seer
425 100 5
Životy: 475 Mana: 285
hero 21-27 average Dosah: 600
hero 3 Pohyb: fast
 
Chain lightning *
Na cílovou jednotku přivolá blesk, který ji zraní a přeskočí na další nepřátelskou jednotku v dosahu. Při každém přeskoku zeslábne. Podle úrovně ubere první jednotce 80 / 125 / 180 životů a přeskočí až na 4 / 6 / 8 dalších jednotek.
 
Far sight *
Odkryje krátkodobě cílové místo na mapě. Velikost závisí na úrovni. Vidí i neviditelné jednotky.
 
Feral spirit *
Přivolá 2 vlky, trvá 60 vteřin. Síla vlků podle úrovně: 200 živ., útok 11-12 / 300 živ., útok 16-17, Critical strike / 400, útok 21-22, Critical strike, Invisibility.
 
Earthquake *
Přivolá v cílové oblasti zemětřesení, které budovám ubírá 50 živ./sek. a všechny pozemní jednotky zpomalí o 75%. Trvá 25 vteřin. Vyžaduje udržování (channeling).
 

 

Shadow Hunter
425 100 5
Životy: 475 Mana: 255
hero 22-28 average Dosah: 600
hero 4 Pohyb: fast
 
Healing wave *
Vyléčí cílovou jednotku a přeskočí na další v dosahu. Při každém přeskoku zeslábne. Podle úrovně léčí první jednotce 130 / 215 / 300 životů a přeskočí 3x / 4x / 5x.
 
Hex *
Změní cílovou jednotku na zvířátko, které neútočí a nemůže používat zvláštní schopnosti. U hrdinů přeruší kouzlo, které vyžaduje udržování (channeling). Trvá 15 / 30 / 45 vteřin.
 
Serpent ward *
Přivolá statického hadího strážce, který útočí na okolní nepřátelské jednotky. Trvá 40 vteřin, je imunní vůči magii. Podle úrovně má 75 / 135 / 135 životů a útok 11-13 / 23-26 / 41-45.
 
Big Bad voodoo *
Všechny spřátelené jednotky v dosahu jsou nezranitelné. Trvá 30 vteřin. Vyžaduje udržování (channeling). Shadow hunter není nezranitelný.