Jdi na obsah Jdi na menu
 


ludia

27. 11. 2008

Peasant
75 0 1
Životy: 220 Mana: 0
normal 5-6 slow Dosah: 0
medium 0 Pohyb: slow
 
Call to arms *
Dělník doběhne k hlavní budově pro výzbroj a stane se z něj na omezený čas milice - voják podobný footmanovi. Určeno především k obraně základny.
Footman
135 0 2
Životy: 420 Mana: 0
normal 12-13 fast Dosah: 0
heavy 2 Pohyb: average
 
Defend *
Při zapnutí obranného režimu se footman sice pohybuje velmi pomalu, ale od střeleckých (pierce) útoků dostává jen třetinové zranění. Vhodné pro obléhání základny vybavené věžičkami.
 

Rifleman
205 30 3
Životy: 520 Mana: 0
pierce 18-24 average Dosah: 400
medium 0 Pohyb: average
 
Long Rifles upgrade * Keep
Výrazně zvyšuje dostřel (tuším, že na 700). Vynalézá se v Barracks.
 

Knight
245 60 4
Životy: 800 Mana: 0
normal 27-35 average Dosah: 0
heavy 5 Pohyb: average
 
Animal War training *
Zvýší počet životů Knightů a Griphonů o 150. Vynalézá se v Barracks.
Priest
135 10 2
Životy: 290 Mana: 200
magic 8-9 slow Dosah: 600
unarmored 0 Pohyb: average
 
Priest Adept Training * Keep
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní další kouzlo.
 
Priest Master Training * Castle
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní třetí kouzlo.
 
Heal [autocast] *
Při zapnutí autocastu priest léčí okolní zraněné jednotky a to za 5 many 25 životů.
 
Dispell Magic * adept
Umožňuje rušit jiná kouzla. Zraňuje vyčarované (summoned) bytosti.
 
Inner Fire [autocast] * master
Priest toto kouzlo samokouzlí jen v boji a zvyšuje cílové jednotce útok o 10% a level zbroje o 5 bodů.

Sorceress
155 20 2
Životy: 325 Mana: 200
magic 10-12 average Dosah: 600
unarmored 0 Pohyb: average
 
Sorceress Adept Training * Keep
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní další kouzlo.
 
Sorceress Master Training * Castle
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní třetí kouzlo.
 
Slow [autocast] *
Výrazně snižuje rychlost pohybu a útoku postižené jednotky. Velmi užitečné kouzlo.
 
Invisibility * adept
Učiní cílovou jednotku neviditelnou na určitou dobu, nebo dokud jednotka nezačne bojovat.
 
Polymorph * master
Dočasně promění cílovou jednotku v ovci. Ta se jen pomalu pohybuje a neútočí. Ovce má tolik životů, kolik měla původní jednotka.
 

Spell Breaker
215 30 3
Životy: 600 Mana: 250
normal 13-15 average Dosah: 250
medium 3 Pohyb: fast
 
Spell Steal *
Přesunuje negativní kouzla z vlastních jednotek na nepřátelské. Pozitivní kouzla z nepřátelských přemístí na vlastní. Nezapomeňte mít i jiné jednotky kromě spellbrakerů, aby měli kouzla kam přesouvat.
 
Spell Immunity *
Je imunní vůči jakékoliv magii, ale je tu pár vyjímek: SB lze léčit priestem a healing svitky.
 
Control Magic *
Ukrade nepřátelskou VYČAROVANOU jednotku. Kouzlo stojí tím více many, čím má cílová jednotka více životů - některé silnější tedy nelze ukrást.
 
Feedback [pasivní] *
Kdykoliv Spellbraker zraní nepřítele a jedná se o jednotku s manou, 20 many jí to ubere (hrdinům jen 5) a také je zraňena za tolik životů, kolik bylo ubráno many.

 

Flying Machine
90 30 1
Životy: 175 Mana: 0
pierce 12-13 slow Dosah: 500
heavy 2 Pohyb: fast
 
True Sight [pasivní] *
Odhaluje neviditelné jednotky v okolí.
 
Bombs [pasivní] *
Umožňuje útočit na pozemní jednotky.
 
Flak Cannons [pasivní] *
Útok na vzdušné jednotky má plošnou působnos

 

 

Mortar Team
180 70 3
Životy: 360 Mana: 0
siege 52-64 very slow Dosah: 1150
heavy 0 Pohyb: average
 
Flare *
Vystřelí jednu světlici, která odhalí cílovou oblast mapy na 15 vteřin. Odhaluje neviditelné jednotky.
 
Fragmentation Shards *
Zvětšuje plošný efekt střel.

 

 

Siege Engine
195 60 3
Životy: 700 Mana: 0
siege 45-55 slow Dosah: 192
fort 2 Pohyb: slow
 
Barrage *
Umožňuje útočit na vzdušné jednotky prostřednictvím raket.
 

Dragonhawk Rider
200 30 3
Životy: 575 Mana: 300
pierce 19-21 average Dosah: 300
light 1 Pohyb: fast
 
Cloud *
Cíluje se na budovy - obranné věže. Postižená věž během působení kouzla nestřílí.
 
Aerial Shackles *
Zcela znehybní leteckou jednotku a ubírá jí 30 životů za vteřinu. Postižená jednotka nemůže útočit.
 
Animal War traing *
Zvýší počet životů o 150. Vylepšuje se v Barracks.
 

Gryphon Rider
280 70 4
Životy: 825 Mana: 0
magic 45-55 slow Dosah: 450
light 0 Pohyb: fast
 
Storm Hammer [pasivní] *
Střely (kladiva) procházejí skrz první jednotku a trefí tedy až dvě jednotky. Nepůsobí na letecké jednotky.
 
Animal War training *
Zvýší počet životů o 150. Vylepšuje se v Barracks.

 

 

Archmage
425 100 5
Životy: 450 Mana: 285
hero 21-27 average Dosah: 600
hero 3 Pohyb: fast
 
Blizzard *
Vyvolá ledovou smršť v několika vlnách. Ničivé proti jednotkám s málo životy.
 
Summon Water Elemental *
Vykouzlí vodního pomocníka elementála se střeleckým útokem a slušným počtem životů.
 
Brilliance Aura [aura] *
Výrazně zruchluje doplňování many mága i okolních spřátelených jednotek.
 
Mass Teleport [ultimátní] * level 6
Teleportuje až 24 spřátelených jednotek k cílové spřátelené jednotce či budově kdekoliv na mapě.

 

 

Mountain King
425 100 5
Životy: 700 Mana: 225
hero 26-36 average Dosah: 0
hero 2 Pohyb: average
 
Storm Bolt *
Vrhne kladivo, které cíli udělí vysoké zranění a omráčí jej.
 
Thunder Clap *
Částečně omráčí všechny pozemní jednotky kolem hrdiny a zraní je.
 
Bash [pasivní] *
Při každém zásahu protivníka je určitá šance, že bude udělěno dodatečné zranění a protivník bude omráčen.
 
Avatar [ultimátní] * level 6
Promění hrdinu na omezený čas v brutálního bojovníka s mnoha životy.

 

 

Paladin
425 100 5
Životy: 650 Mana: 255
hero 24-34 average Dosah: 0
hero 4 Pohyb: average
 
Holy Light *
Vyléčí přátelskou jednotku nebo zraní nepřátelskou undead jednotku.
 
Divine Shield *
Učiní hrdinu na omezený čas nesmrtelným a zároveň imunním vůči magii.
 
Devotion aura *
Zvyšuje level zbroje okolních přátelských jednotek.
 
Ressurection [ultimátní] * level 6
Natrvalo oživí 6 vlastních padlých jednotek.

 

 

Blood Mage
425 100 5
Životy: 550 Mana: 285
hero 21-27 average Dosah: 600
hero 2 Pohyb: fast
 
Flame Strike *
V cílové oblasti vzplane sloup ohně, který silně zraní všechny jednotky v oblasti.
 
Banish *
Učiní cílovou jednotku éterickou - tj. není možné na ni útočit zbraněmi ani sama nemůže útočit.
 
Siphon Mana *
Saje z cílové nepřátelské jednotky manu a dává ji Blood mágovi.
 
Phoenix [ultimátní] * level 6
Vyčaruje velmi silného létajícího fénixe. Fénixovi neustále ubývají životy, ale až zemře, spadne na zem v podobě vajíčka, ze kterého se vylíhne nový fénix. Fénixe je možné zlikvidovat jen tak, že je zničeno jeho vajíčko.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář