Jdi na obsah Jdi na menu
 


ludia

27. 11. 2008

Peasant
75 0 1
Životy: 220 Mana: 0
normal 5-6 slow Dosah: 0
medium 0 Pohyb: slow
 
Call to arms *
Dělník doběhne k hlavní budově pro výzbroj a stane se z něj na omezený čas milice - voják podobný footmanovi. Určeno především k obraně základny.
Footman
135 0 2
Životy: 420 Mana: 0
normal 12-13 fast Dosah: 0
heavy 2 Pohyb: average
 
Defend *
Při zapnutí obranného režimu se footman sice pohybuje velmi pomalu, ale od střeleckých (pierce) útoků dostává jen třetinové zranění. Vhodné pro obléhání základny vybavené věžičkami.
 

Rifleman
205 30 3
Životy: 520 Mana: 0
pierce 18-24 average Dosah: 400
medium 0 Pohyb: average
 
Long Rifles upgrade * Keep
Výrazně zvyšuje dostřel (tuším, že na 700). Vynalézá se v Barracks.
 

Knight
245 60 4
Životy: 800 Mana: 0
normal 27-35 average Dosah: 0
heavy 5 Pohyb: average
 
Animal War training *
Zvýší počet životů Knightů a Griphonů o 150. Vynalézá se v Barracks.
Priest
135 10 2
Životy: 290 Mana: 200
magic 8-9 slow Dosah: 600
unarmored 0 Pohyb: average
 
Priest Adept Training * Keep
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní další kouzlo.
 
Priest Master Training * Castle
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní třetí kouzlo.
 
Heal [autocast] *
Při zapnutí autocastu priest léčí okolní zraněné jednotky a to za 5 many 25 životů.
 
Dispell Magic * adept
Umožňuje rušit jiná kouzla. Zraňuje vyčarované (summoned) bytosti.
 
Inner Fire [autocast] * master
Priest toto kouzlo samokouzlí jen v boji a zvyšuje cílové jednotce útok o 10% a level zbroje o 5 bodů.

Sorceress
155 20 2
Životy: 325 Mana: 200
magic 10-12 average Dosah: 600
unarmored 0 Pohyb: average
 
Sorceress Adept Training * Keep
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní další kouzlo.
 
Sorceress Master Training * Castle
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní třetí kouzlo.
 
Slow [autocast] *
Výrazně snižuje rychlost pohybu a útoku postižené jednotky. Velmi užitečné kouzlo.
 
Invisibility * adept
Učiní cílovou jednotku neviditelnou na určitou dobu, nebo dokud jednotka nezačne bojovat.
 
Polymorph * master
Dočasně promění cílovou jednotku v ovci. Ta se jen pomalu pohybuje a neútočí. Ovce má tolik životů, kolik měla původní jednotka.
 

Spell Breaker
215 30 3
Životy: 600 Mana: 250
normal 13-15 average Dosah: 250
medium 3 Pohyb: fast
 
Spell Steal *
Přesunuje negativní kouzla z vlastních jednotek na nepřátelské. Pozitivní kouzla z nepřátelských přemístí na vlastní. Nezapomeňte mít i jiné jednotky kromě spellbrakerů, aby měli kouzla kam přesouvat.
 
Spell Immunity *
Je imunní vůči jakékoliv magii, ale je tu pár vyjímek: SB lze léčit priestem a healing svitky.
 
Control Magic *
Ukrade nepřátelskou VYČAROVANOU jednotku. Kouzlo stojí tím více many, čím má cílová jednotka více životů - některé silnější tedy nelze ukrást.
 
Feedback [pasivní] *
Kdykoliv Spellbraker zraní nepřítele a jedná se o jednotku s manou, 20 many jí to ubere (hrdinům jen 5) a také je zraňena za tolik životů, kolik bylo ubráno many.

 

Flying Machine
90 30 1
Životy: 175 Mana: 0
pierce 12-13 slow Dosah: 500
heavy 2 Pohyb: fast
 
True Sight [pasivní] *
Odhaluje neviditelné jednotky v okolí.
 
Bombs [pasivní] *
Umožňuje útočit na pozemní jednotky.
 
Flak Cannons [pasivní] *
Útok na vzdušné jednotky má plošnou působnos

 

 

Mortar Team
180 70 3
Životy: 360 Mana: 0
siege 52-64 very slow Dosah: 1150
heavy 0 Pohyb: average
 
Flare *
Vystřelí jednu světlici, která odhalí cílovou oblast mapy na 15 vteřin. Odhaluje neviditelné jednotky.
 
Fragmentation Shards *
Zvětšuje plošný efekt střel.

 

 

Siege Engine
195 60 3
Životy: 700 Mana: 0
siege 45-55 slow Dosah: 192
fort 2 Pohyb: slow
 
Barrage *
Umožňuje útočit na vzdušné jednotky prostřednictvím raket.
 

Dragonhawk Rider
200 30 3
Životy: 575 Mana: 300
pierce 19-21 average Dosah: 300
light 1 Pohyb: fast
 
Cloud *
Cíluje se na budovy - obranné věže. Postižená věž během působení kouzla nestřílí.
 
Aerial Shackles *
Zcela znehybní leteckou jednotku a ubírá jí 30 životů za vteřinu. Postižená jednotka nemůže útočit.
 
Animal War traing *
Zvýší počet životů o 150. Vylepšuje se v Barracks.
 

Gryphon Rider
280 70 4
Životy: 825 Mana: 0
magic 45-55 slow Dosah: 450
light 0 Pohyb: fast
 
Storm Hammer [pasivní] *
Střely (kladiva) procházejí skrz první jednotku a trefí tedy až dvě jednotky. Nepůsobí na letecké jednotky.
 
Animal War training *
Zvýší počet životů o 150. Vylepšuje se v Barracks.

 

 

Archmage
425 100 5
Životy: 450 Mana: 285
hero 21-27 average Dosah: 600
hero 3 Pohyb: fast
 
Blizzard *
Vyvolá ledovou smršť v několika vlnách. Ničivé proti jednotkám s málo životy.
 
Summon Water Elemental *
Vykouzlí vodního pomocníka elementála se střeleckým útokem a slušným počtem životů.
 
Brilliance Aura [aura] *
Výrazně zruchluje doplňování many mága i okolních spřátelených jednotek.
 
Mass Teleport [ultimátní] * level 6
Teleportuje až 24 spřátelených jednotek k cílové spřátelené jednotce či budově kdekoliv na mapě.

 

 

Mountain King
425 100 5
Životy: 700 Mana: 225
hero 26-36 average Dosah: 0
hero 2 Pohyb: average
 
Storm Bolt *
Vrhne kladivo, které cíli udělí vysoké zranění a omráčí jej.
 
Thunder Clap *
Částečně omráčí všechny pozemní jednotky kolem hrdiny a zraní je.
 
Bash [pasivní] *
Při každém zásahu protivníka je určitá šance, že bude udělěno dodatečné zranění a protivník bude omráčen.
 
Avatar [ultimátní] * level 6
Promění hrdinu na omezený čas v brutálního bojovníka s mnoha životy.

 

 

Paladin
425 100 5
Životy: 650 Mana: 255
hero 24-34 average Dosah: 0
hero 4 Pohyb: average
 
Holy Light *
Vyléčí přátelskou jednotku nebo zraní nepřátelskou undead jednotku.
 
Divine Shield *
Učiní hrdinu na omezený čas nesmrtelným a zároveň imunním vůči magii.
 
Devotion aura *
Zvyšuje level zbroje okolních přátelských jednotek.
 
Ressurection [ultimátní] * level 6
Natrvalo oživí 6 vlastních padlých jednotek.

 

 

Blood Mage
425 100 5
Životy: 550 Mana: 285
hero 21-27 average Dosah: 600
hero 2 Pohyb: fast
 
Flame Strike *
V cílové oblasti vzplane sloup ohně, který silně zraní všechny jednotky v oblasti.
 
Banish *
Učiní cílovou jednotku éterickou - tj. není možné na ni útočit zbraněmi ani sama nemůže útočit.
 
Siphon Mana *
Saje z cílové nepřátelské jednotky manu a dává ji Blood mágovi.
 
Phoenix [ultimátní] * level 6
Vyčaruje velmi silného létajícího fénixe. Fénixovi neustále ubývají životy, ale až zemře, spadne na zem v podobě vajíčka, ze kterého se vylíhne nový fénix. Fénixe je možné zlikvidovat jen tak, že je zničeno jeho vajíčko.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

Portrét


 


Archiv

Kalendář
<< červen / 2018 >>