Jdi na obsah Jdi na menu
 


Temny Elfovia

29. 11. 2008

Wisp
 
Archer
 
Huntress
 
Glaive Thrower
 
Dryad
 
Druid of the Claw
 
Mountain Giant
 
Hippogryph
 
Hyppogryph Rider
 

Druid of the Talon
 
Fearie Dragon
 
Chimera
 
Keeper of the Grove
 
Priestess of the Moon
 
Demon Hunter
 
Warden
 
Wisp
60 0 1
Životy: 120 Mana: 0
normal 0   Dosah: 0
medium 0 Pohyb:  
 
Detonate *
Wispa spáchá sebevraždu, ale zároveň ubere manu okolním nepřátelským jendotkám nebo zraní okolní vyčarované jednotky.
 

Archer
130 10 2
Životy: 240 Mana: 0
pierce 16-18 average Dosah: 500
medium 0 Pohyb: average
 
Hide *
Umožňuje stát se v noci neviditelným. Jednotka se však nesmí pohybovat ani bojovat, jinak se neviditelnost zruší.
 
Elunes Grace [pasivní] *
Archer má zvýšenou odolnost vůči střeleckým (pierce) útokům a kouzlům - dostává od nich asi o třetinu menší zranění.
 
Improved Bows * Tree of Ages
Zvýší dostřel na 700. Velmi užitečný upgrade z Ancient of War.
 
Marksmanship * Tree of Eternity
Upgrade, který zvýši útok Archerů.
 
Mount Hippogryph *
Umožňuje naskočit na Hippogrypha a vytvořit tak létající jednotku, která střílí. Je třeba vynaleznout v Ancient of Wind.
 

Huntress
195 20 3
Životy: 600 Mana: 0
normal 16-18 average Dosah: 225
unarmored 2 Pohyb: fast
 
Hide *
Umožňuje stát se v noci neviditelným. Jednotka se však nesmí pohybovat ani bojovat, jinak se neviditelnost zruší.
 
Sentinel * Tree of Ages
Umístí na strom špehovací sovičku, kterou je možno zlikvidovat jen poražením stromu. Každá huntresska může umístit jen jednu. Vymýšlí se v Ancient of War
 
Moon Glaive [pasivní] * Tree of Eternity
Útok huntressky zasáhne místo dvou jednotek tři. Vymýšlí se v Ancient of War.

 

 

Glaive Thrower
210 65 3
Životy: 300 Mana: 0
siege 39-50 very slow Dosah: 1150
heavy 2 Pohyb: slow
 
Vorpal Blades *
Upgrade, který zajistí, že střela zasáhne ještě další cíl, který leží v trajektorii střely.

 

 

Dryad
145 60 3
Životy: 435 Mana: 200
pierce 16-18 slow Dosah: 500
unarmored 0 Pohyb: fast
 
Abolish Magic [autocast] *
Zruší negativní kouzlo na přátelské jednotce nebo pozitivní kouzlo na nepřátelské jednotce.
 
Spell immunity [pasivní] *
Jednotka je imunní vůči všem kouzlům.
 
Slow Poison [pasivní] *
Dryáda při svém útoku používá oštěpy potřené jedem, který zasaženou jednotku zpomalí a po určitou dobu jí ubírá další životy.

 

 

Druid of the Claw
255 80 4
Životy: 430 Mana: 200
normal 19-22 average Dosah: 0
heavy 1 Pohyb: average
 
Adept training *
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní kouzlo Rejuvenation.
 
Master training *
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní Bear Form.
 
Roar *
Zvýší okolním spřáteleným jednotkám útok.
 
Rejuvenation * Adept Training
Vyléčí (postupně) cílové jednotce až 400 životů.
 
Bear Form * Master Training
Promění druida v silného medvěda s mnoha životy a silným útokem. V této formě nemůže druid kouzlit.
 
Enchanted Bears *
Upgrade, který umožňuje kouzlit roar i v medvědí formě.
 

Mountain Giant
425 100 7
Životy: 1600 Mana: 0
normal 28-40 slow Dosah: 0
siege 34-48 slow Dosah: 250
medium 4 Pohyb: average
 
Taunt *
Vyprovokuje okolní nepřátelské jednotky aby na obra útočily. Použitelné především na ochranu ostatních vašich jednotek.
 
Warclub *
Obr popadne strom a použije ho jako palici. Získá tak vyšší útok a siege poškození. Strom mu vydrží na omezený počet úderů, pak může popadnout jiný strom.
 
Hardened Skin [pasivní] * Tree of Eternity
Každé zranění je sníženo o 12 (ale ne pod 3). Vymýšlí se v Ancient of Lore.
 
Resistant Skin [pasivní] * Tree of Eternity
Odolnost (případně imunita) vůči kouzlům. Vymýšlí se v Ancient of Lore.

 

 

Hippogryph
160 20 2
Životy: 525 Mana: 0
normal 50-57 fast Dosah: 0
unarmored 0 Pohyb: very fast
 
Mount Archer *
Umožňuje naložit Archera a vytvořit tak jednotku, která létá a střílí. Upkeepy jednotek se se
 

Hyppogryph Rider
0   4
Životy:   Mana:  
pierce     Dosah:  
light   Pohyb:  
 
Decouple Archer *
Vyloží archera. Vzniknuvší archer i hippogryph budou mít stejný poměr životů a zranění, jaké měl původní osedlaný hippogryph.
 

Druid of the Talon
135 20 2
Životy: 300 Mana: 200
magic 11-13 average Dosah: 600
unarmored 0 Pohyb: average
 
Adept training *
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní kouzlo Cyclone.
 
Master training *
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní Crow Form.
 
Faerie Fire [autocast] *
Postižená jednotka má snížený level zbroje o 5. (Záporný level zbroje zvyšuje zranění). Navíc máte viditelnost této jednotky (např pro sledování pohybu nepřátelské armády).
 
Cyclone * Adept Training
Na omezenou dobu zmítá cílovou jednotku v cyklónu. Postižená jednotka nemůže bojovat, kouzlit ani chodit. Cyclon lze dispellnout.
 
Crow Form * Master Training
Promění druida v létající vránu. V této formě nemůže druid kouzlit.
 
Enchanted Crows *
Umožňuje kouzlit Fearie Fire i ve formě vrány.
 

Fearie Dragon
155 25 2
Životy: 450 Mana: 200
pierce 13-14 average Dosah: 300
light 0 Pohyb: fast
 
Phase Shift [autocast] *
Dráček kouzlo použije vždy, když je zasažen, aby se na jednu vteřinu ukryl do jiné dimenze, takže ve hře jakoby na chvíli není.
 
Mana Flare *
Při zapnutí tohoto kouzla dráček vyzařuje negativní magickou energii, která zraňuje všechny nepřátelské jednotky, které v jeho blízkosti kouzlí.
 

Chimera
330 70 5
Životy: 1000 Mana: 0
magic 67-83 slow Dosah: 450
light 2 Pohyb: average
 
Corrosive Breath [pasivní] *
Upgrade, který chiméře přidá útok, učinný proti budovám.
 

Keeper of the Grove
425 100 5
Životy: 500 Mana: 270
hero 20-26 average Dosah: 600
hero 3 Pohyb: fast
 
Force of Nature *
Z okolních stromů vyčaruje entí pomocníky.
 
Thorns aura *
Okolní přátelské jednotky vracejí část meel zranění, které utrží, svým nepřátelům.
 
Entangling Roots *
Chytí cílovou jednotku do pasti. Postižená jednotka se nemůže hýbat ani bojovat a pomalu jí ubývají životy.
 
Tranquility [ultimátní] *
Po omezenou dobu doplňuje životy všem přátelským jednotkám v okolí. Kouzlo vyžaduje udržování (Channeling).

 

Priestess of the Moon
425 100 5
Životy: 550 Mana: 225
hero 21-31 average Dosah: 600
hero 4 Pohyb: fast
 
Scout *
Vyšle neškodnou ale šikovnou sovičku na výzvědy.
 
Trueshot aura *
Zvyšuje útok všech přátelských střeleckých jednotek v okolí.
 
Searing Arrows *
Zápalné šípy výrazně zvyšují útok hrdinky.
 
Starfall [ultimátní] *
Mohutný hvězdopád, který zraňuje všechny nepřátelské jednotky a budovy v širokém okolí. Kouzlo vyžaduje udržování (Channeling).
 

Demon Hunter
425 100 5
Životy:   Mana:  
hero     Dosah:  
hero   Pohyb:  
 
Manaburn *
Spálí cílové jednotce část many a ubere jí tolik životů, kolik many bylo spáleno.
 
Immolation *
Je třeba aktivovat, případně deaktivovat. Všechny nepřátelské jednotky, které jsou v bezprostřední blízkosti hrdiny jsou zraňovány. Je-li kouzlo aktivováno, ubírá hrdinovi manu.
 
Evasion [pasivní] *
Hrdina má poměrně slušnou šanci, že se zcela vyhne nepřátelskému útoku.
 
Metamorphosis [ultimátní] *
Promění hrdinu na omezený čas v brutálního démona s mnoha životy a střeleckým útokem (typu Chaos).
 

Warden
425 100 5
Životy:   Mana:  
hero     Dosah:  
hero   Pohyb:  
 
Shadow Strike *
Otrávený nůž cílové jednotce ubere životy a navíc jí jed po určitou dobu ubírá další životy.
 
Blink *
Umožňuje teleportovat hrdinku na krátkou vzdálenost - třeba za účelem útěku z boje.
 
Fan of Knives *
Vrhne nože na všechny strany a zraní tak všechny nepřáteslké jednotky v okolí hrdinky.
 
Spirit of Vengeance [ultimátní] *
Vyčaruje démona, jež oživuje nesmrtelné a střílející duchy pomsty, kteří výrazně pomohou v boji. Samotný démon není nesmrtelný a když zemře, umírají i duchové pomsty.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář