Temny Elfovia
29. 11. 2008
|
Wisp | ||||||
60 | 0 | 1 | ||||
Životy: | 120 | Mana: | 0 | |||
0 | Dosah: | 0 | ||||
0 | Pohyb: | |||||
Detonate | * | |||||
Wispa spáchá sebevraždu, ale zároveň ubere manu okolním nepřátelským jendotkám nebo zraní okolní vyčarované jednotky. | ||||||
Archer | ||||||
130 | 10 | 2 | ||||
Životy: | 240 | Mana: | 0 | |||
16-18 | average | Dosah: | 500 | |||
0 | Pohyb: | average | ||||
Hide | * | |||||
Umožňuje stát se v noci neviditelným. Jednotka se však nesmí pohybovat ani bojovat, jinak se neviditelnost zruší. | ||||||
Elunes Grace [pasivní] | * | |||||
Archer má zvýšenou odolnost vůči střeleckým (pierce) útokům a kouzlům - dostává od nich asi o třetinu menší zranění. | ||||||
Improved Bows | * Tree of Ages | |||||
Zvýší dostřel na 700. Velmi užitečný upgrade z Ancient of War. | ||||||
Marksmanship | * Tree of Eternity | |||||
Upgrade, který zvýši útok Archerů. | ||||||
Mount Hippogryph | * | |||||
Umožňuje naskočit na Hippogrypha a vytvořit tak létající jednotku, která střílí. Je třeba vynaleznout v Ancient of Wind. | ||||||
Huntress | ||||||
195 | 20 | 3 | ||||
Životy: | 600 | Mana: | 0 | |||
16-18 | average | Dosah: | 225 | |||
2 | Pohyb: | fast | ||||
Hide | * | |||||
Umožňuje stát se v noci neviditelným. Jednotka se však nesmí pohybovat ani bojovat, jinak se neviditelnost zruší. | ||||||
Sentinel | * Tree of Ages | |||||
Umístí na strom špehovací sovičku, kterou je možno zlikvidovat jen poražením stromu. Každá huntresska může umístit jen jednu. Vymýšlí se v Ancient of War | ||||||
Moon Glaive [pasivní] | * Tree of Eternity | |||||
Útok huntressky zasáhne místo dvou jednotek tři. Vymýšlí se v Ancient of War. |
Glaive Thrower | ||||||
210 | 65 | 3 | ||||
Životy: | 300 | Mana: | 0 | |||
39-50 | very slow | Dosah: | 1150 | |||
2 | Pohyb: | slow | ||||
Vorpal Blades | * | |||||
Upgrade, který zajistí, že střela zasáhne ještě další cíl, který leží v trajektorii střely. |
Dryad | ||||||
145 | 60 | 3 | ||||
Životy: | 435 | Mana: | 200 | |||
16-18 | slow | Dosah: | 500 | |||
0 | Pohyb: | fast | ||||
Abolish Magic [autocast] | * | |||||
Zruší negativní kouzlo na přátelské jednotce nebo pozitivní kouzlo na nepřátelské jednotce. | ||||||
Spell immunity [pasivní] | * | |||||
Jednotka je imunní vůči všem kouzlům. | ||||||
Slow Poison [pasivní] | * | |||||
Dryáda při svém útoku používá oštěpy potřené jedem, který zasaženou jednotku zpomalí a po určitou dobu jí ubírá další životy. |
Druid of the Claw | ||||||
255 | 80 | 4 | ||||
Životy: | 430 | Mana: | 200 | |||
19-22 | average | Dosah: | 0 | |||
1 | Pohyb: | average | ||||
Adept training | * | |||||
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní kouzlo Rejuvenation. | ||||||
Master training | * | |||||
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní Bear Form. | ||||||
Roar | * | |||||
Zvýší okolním spřáteleným jednotkám útok. | ||||||
Rejuvenation | * Adept Training | |||||
Vyléčí (postupně) cílové jednotce až 400 životů. | ||||||
Bear Form | * Master Training | |||||
Promění druida v silného medvěda s mnoha životy a silným útokem. V této formě nemůže druid kouzlit. | ||||||
Enchanted Bears | * | |||||
Upgrade, který umožňuje kouzlit roar i v medvědí formě. | ||||||
Mountain Giant | ||||||
425 | 100 | 7 | ||||
Životy: | 1600 | Mana: | 0 | |||
28-40 | slow | Dosah: | 0 | |||
34-48 | slow | Dosah: | 250 | |||
4 | Pohyb: | average | ||||
Taunt | * | |||||
Vyprovokuje okolní nepřátelské jednotky aby na obra útočily. Použitelné především na ochranu ostatních vašich jednotek. | ||||||
Warclub | * | |||||
Obr popadne strom a použije ho jako palici. Získá tak vyšší útok a siege poškození. Strom mu vydrží na omezený počet úderů, pak může popadnout jiný strom. | ||||||
Hardened Skin [pasivní] | * Tree of Eternity | |||||
Každé zranění je sníženo o 12 (ale ne pod 3). Vymýšlí se v Ancient of Lore. | ||||||
Resistant Skin [pasivní] | * Tree of Eternity | |||||
Odolnost (případně imunita) vůči kouzlům. Vymýšlí se v Ancient of Lore. |
Hippogryph | ||||||
160 | 20 | 2 | ||||
Životy: | 525 | Mana: | 0 | |||
50-57 | fast | Dosah: | 0 | |||
0 | Pohyb: | very fast | ||||
Mount Archer | * | |||||
Umožňuje naložit Archera a vytvořit tak jednotku, která létá a střílí. Upkeepy jednotek se se | ||||||
Hyppogryph Rider | ||||||
0 | 4 | |||||
Životy: | Mana: | |||||
Dosah: | ||||||
Pohyb: | ||||||
Decouple Archer | * | |||||
Vyloží archera. Vzniknuvší archer i hippogryph budou mít stejný poměr životů a zranění, jaké měl původní osedlaný hippogryph. | ||||||
Druid of the Talon | ||||||
135 | 20 | 2 | ||||
Životy: | 300 | Mana: | 200 | |||
11-13 | average | Dosah: | 600 | |||
0 | Pohyb: | average | ||||
Adept training | * | |||||
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní kouzlo Cyclone. | ||||||
Master training | * | |||||
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní Crow Form. | ||||||
Faerie Fire [autocast] | * | |||||
Postižená jednotka má snížený level zbroje o 5. (Záporný level zbroje zvyšuje zranění). Navíc máte viditelnost této jednotky (např pro sledování pohybu nepřátelské armády). | ||||||
Cyclone | * Adept Training | |||||
Na omezenou dobu zmítá cílovou jednotku v cyklónu. Postižená jednotka nemůže bojovat, kouzlit ani chodit. Cyclon lze dispellnout. | ||||||
Crow Form | * Master Training | |||||
Promění druida v létající vránu. V této formě nemůže druid kouzlit. | ||||||
Enchanted Crows | * | |||||
Umožňuje kouzlit Fearie Fire i ve formě vrány. | ||||||
Fearie Dragon | ||||||
155 | 25 | 2 | ||||
Životy: | 450 | Mana: | 200 | |||
13-14 | average | Dosah: | 300 | |||
0 | Pohyb: | fast | ||||
Phase Shift [autocast] | * | |||||
Dráček kouzlo použije vždy, když je zasažen, aby se na jednu vteřinu ukryl do jiné dimenze, takže ve hře jakoby na chvíli není. | ||||||
Mana Flare | * | |||||
Při zapnutí tohoto kouzla dráček vyzařuje negativní magickou energii, která zraňuje všechny nepřátelské jednotky, které v jeho blízkosti kouzlí. | ||||||
Chimera | ||||||
330 | 70 | 5 | ||||
Životy: | 1000 | Mana: | 0 | |||
67-83 | slow | Dosah: | 450 | |||
2 | Pohyb: | average | ||||
Corrosive Breath [pasivní] | * | |||||
Upgrade, který chiméře přidá útok, učinný proti budovám. | ||||||
Keeper of the Grove | ||||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | 500 | Mana: | 270 | |||
20-26 | average | Dosah: | 600 | |||
3 | Pohyb: | fast | ||||
Force of Nature | * | |||||
Z okolních stromů vyčaruje entí pomocníky. | ||||||
Thorns aura | * | |||||
Okolní přátelské jednotky vracejí část meel zranění, které utrží, svým nepřátelům. | ||||||
Entangling Roots | * | |||||
Chytí cílovou jednotku do pasti. Postižená jednotka se nemůže hýbat ani bojovat a pomalu jí ubývají životy. | ||||||
Tranquility [ultimátní] | * | |||||
Po omezenou dobu doplňuje životy všem přátelským jednotkám v okolí. Kouzlo vyžaduje udržování (Channeling). |
Priestess of the Moon | ||||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | 550 | Mana: | 225 | |||
21-31 | average | Dosah: | 600 | |||
4 | Pohyb: | fast | ||||
Scout | * | |||||
Vyšle neškodnou ale šikovnou sovičku na výzvědy. | ||||||
Trueshot aura | * | |||||
Zvyšuje útok všech přátelských střeleckých jednotek v okolí. | ||||||
Searing Arrows | * | |||||
Zápalné šípy výrazně zvyšují útok hrdinky. | ||||||
Starfall [ultimátní] | * | |||||
Mohutný hvězdopád, který zraňuje všechny nepřátelské jednotky a budovy v širokém okolí. Kouzlo vyžaduje udržování (Channeling). | ||||||
Demon Hunter | ||||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | Mana: | |||||
Dosah: | ||||||
Pohyb: | ||||||
Manaburn | * | |||||
Spálí cílové jednotce část many a ubere jí tolik životů, kolik many bylo spáleno. | ||||||
Immolation | * | |||||
Je třeba aktivovat, případně deaktivovat. Všechny nepřátelské jednotky, které jsou v bezprostřední blízkosti hrdiny jsou zraňovány. Je-li kouzlo aktivováno, ubírá hrdinovi manu. | ||||||
Evasion [pasivní] | * | |||||
Hrdina má poměrně slušnou šanci, že se zcela vyhne nepřátelskému útoku. | ||||||
Metamorphosis [ultimátní] | * | |||||
Promění hrdinu na omezený čas v brutálního démona s mnoha životy a střeleckým útokem (typu Chaos). | ||||||
Warden | ||||||
425 | 100 | 5 | ||||
Životy: | Mana: | |||||
Dosah: | ||||||
Pohyb: | ||||||
Shadow Strike | * | |||||
Otrávený nůž cílové jednotce ubere životy a navíc jí jed po určitou dobu ubírá další životy. | ||||||
Blink | * | |||||
Umožňuje teleportovat hrdinku na krátkou vzdálenost - třeba za účelem útěku z boje. | ||||||
Fan of Knives | * | |||||
Vrhne nože na všechny strany a zraní tak všechny nepřáteslké jednotky v okolí hrdinky. | ||||||
Spirit of Vengeance [ultimátní] | * | |||||
Vyčaruje démona, jež oživuje nesmrtelné a střílející duchy pomsty, kteří výrazně pomohou v boji. Samotný démon není nesmrtelný a když zemře, umírají i duchové pomsty. |
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář